Nuffnang Ads

Wednesday, May 16, 2012

TAKITNYA JARI TITEW!!!

Hi semua...

selamat petang dan selamat beristirehat... 

aku ni payah sikit nak menaip sebab jari telunjuk aku ada cut.. dalam pulak tu,. cut sebab basuh kereta semalam. Kena visor kat tingkap tuh, sakit woo!!! memang serious sakit. rasa macam nak terberak je.. semalam tak rasa nak terberak, tapi sekaran rasa nak terberak, tercirit , semua ada!

uuu....takit!!
Okay2!!! sudah terberak dan cirit.. aku ni sebenarnya dalam dilemma SPSS.. tengah key-in  data.. dah okay la.. cuma tak dapat nak cari jalan untuk aku buat sesuatu. memang complicated sikit.. but i'll find the way!! optimis!!! hahahha.. 

*payah la taip guna jari hantu ni!!!! 

Malas la nak taip.. *mogok taip.. huhuhu..sakit tau taip dengan jari telunjuk ni.. banyak typo lak tu.. kena padam banyak kali.. macam hape je...aarrgghhh!!! 

Da la.. nak bersiap pergi pasar malam nie... jumpa nanti lak eh?


Asssalamualaikum WBT


p/s: nak makan apa agaknya malam ni...?

2 comments:

  1. huhuhu..selamat ber"spss" dgn jayanya

    ReplyDelete
  2. tu la naz... memang kena berSPSS da ni...huhuhu...

    ReplyDelete