Nuffnang Ads

Tuesday, May 29, 2012

TARIKH LAHIR FAMILY AKU.

Selamat ulangtahun kelahiran semua..

Haaa.. ini aku nak buat entry pukal ni.. fasal apa? fasal birthday ahli keluarga aku lar.. aku letak yang induk dulu..pastu nanti2.baru aku letak yang ahli-ahli keluarga yang lain. Fuuuhhh~~ ingat sikit ke ahli keluarga aku? ada la dalam 40 orang kot.. campur2 semua.. memang kalau kenduri.. penuh rumah da.. ingat lain kali kalau kita buat kenduri.. tak payah jemput orang lain da.. ahli2 keluarga je.. hahaha.. takde la.. ahli kampung perlu dijemput untuk mengeratkan tali silaturrahim. okay? itu wajib!!..*nak datang, tak nak datang adalah perkara kedua kan? janji, jemput.

eh!! apa ni melalut fasal hal Kampung Jenud Terchenta ni.. *nama sebenarnya Kampung Jenud je, tapi saje letak terchenta tu.. nampak cantik sikit..hahaha..komersila gitu..kelas!

Baiklah, berbalik kepada tujuan awal aku buat entry ni okay? haaa... aku sebenarnya nak letak tarikh lahir ahli keluarga aku dan aku nak letak GAMBAR mereka sekali!! huahuahau~~ baik lah... kita mulakan dengan ketua keluarga.. AYAH AKU!!


 
Razlan bin Rahmat (AYAH AKU!)
Tarikh lahir : 20 September 1948 (64 tahun)
 

 
Aminah binti Ishak (MAK AKU!)
Tarikh lahir : 22 January 1955 (57 tahun)




 
Ilyana binti Razlan (Akak De)
Tarikh lahir : 28 May 1978 (34 tahun)

 
Nor Irefah binti Razlan (Akak Chik)
Tarikh lahir : 24 July 1980 (32 tahun)



 
Saufi bin Razlan (Kembar aku)
Tarikh lahir : 22 August 1988 (24 tahun)



haa.. ini adalah keluarga induk.. kwang2.. takde la.. pepe pun, ini lah orang yang sering membantu aku tatkala aku memerlukan bantuan. Terima kasih.


Assalamualaikum WBT


p/s: takyah tanya la besday aku bila.. tengok gambar abang aku tu..tau la..hahaha

No comments:

Post a Comment