Nuffnang Ads

Friday, May 11, 2012

ZAC POSEN

Hi semua.... 

tak berapa lama lagi aku dan kawan-kawan akan pergi untuk menjalani satu Event meraikan BEN 8 *kami la tu...hehehe.. suka sangat sebab ini adalah event pertama aku sebab memandangkan kami adalah batch yang pertama, jadinya, segalanya adalah yang pertama. wahahaha.. boleh lak kan? 

Tadi dalam surfing internet sikit kan.. aku sufr sal Zac Posen. Korang kenal tak Zac Posen tu sapa? kalau korang tak kenal, takpe.. sebab memang tak masuk periksa pun dan memang takde ditanya masa nak pergi hospital ke.. takde2.. wahahha..

Zac Posen adalah Fashion designer from America. Hihu~~ he has dozens of awards and he started his line by using his name, Zac Posen. He is gay and he has been living witih his partner even since, his partner''s name is Christophe Niquet. 

Mari kita lihat beberapa pieces of his gowns and artworks. Kebanyakkan pakaian yang dihasilkan by Zac Posen are more to night gowns, evening wear but now he is entering ready-to-wear market and he collaborate with Target Australia in making dresses and ready-to-wear pieces. 75 Target Australia take part in this collaboration and he is rich, hahaha.. i can say that. Love him. 








 Enjoy!!


Toodles!!!



p/s: nak bersiap da!!!

No comments:

Post a Comment