Nuffnang Ads

Sunday, June 3, 2012

LAKSAM SEDAP UNTUK LUNCH.

Lama da aku tak buat post sal makanan ni. Hihu~~ 

Jadinya, aku nak tunjuk apa yang aku makan. *maaf yer, bukan nak riak. hihu

mari, ini menu aku tadi.



Well... this is my lunch. *second lunch actually.. I first lunch was the nasi but then when I saw this laksam, immediately, my craving for this dish comes back. I could not resist this. I could not. Just could not. 

So, I bought it. The price is RM2.00 and to me it is very cheap. It was nice too. Luv it.

Jadi, itu lah cerita disebalik Laksam yang bertuah ni.

korang makan apa tadi?

Assalamualaikum WBT


p/s: kenyang pulak. hahahah

4 comments:

  1. sedapnye laksam...dah lama tak makan sebab tgh dok diet, cheat day nti nak kena pekena la sepinggan

    ReplyDelete
  2. wah... diet siap cik kamoo. kenapa/ nak kawin eh? tape2.. nanti da habis diet dan mendapat berat badan ang dikehendaki. maka, makanlah sepuas hati. Hdup Laksam!!

    ReplyDelete
  3. laksam???my feveret!!!!!

    huhu mn kuahnya?

    ReplyDelete
  4. ada dalam plastik..hihu~~ tpi lepas je entry ni publish.. terus ilang..haha..sebab masuk dalam perut.

    ReplyDelete