Nuffnang Ads

Saturday, June 2, 2012

ROTI SEDAP DARI ZIQ BAKERY & CAKE

sapa da dinner??? angkat tangan? ramai... sapa da supper?... angkat tangan.. eh.. tak ramai..

takpe233!!! *sampai 233 kali tu.. hahaha.. camni, untuk idea supper korang.. aku ada suggestion untuk korang makan apa.. okay?

baiklah.. sepertimana yang kita tahu.. *macam Professor da aku ni.. haaha.. roti adalah makanan ruji orang Europah seperti Perancis, Itali (tapi itali makan Pasta dan spegati la ), russia dan lain-lain. *Russia negara Europah ke? huurrmmm... lantak.

Takpe2... bukan masuk exam pun...huahuahau... Focus utama untuk entry ini adalah ROTI aka BREAD. Makanan supper korang malam ni. *sepanjang menaip ni, aku da makan 1 1/5 da. daripada 4 buku roti. Sedap! dan memandangankan kat Ziq Bakery , Gong Badak, selalunya membuat promosi separuh harga, setiap pukul 10 pm - 11pm *ikut stok dan untuk roti sahaja, maka, aku tanpa segan silu mahu pun malu ke beruk, telah mengambil 4!!! buku roti, dimana, harganya hanyalah RM5.00. murah tak? murah kan? kiranya, 1 buku roti = RM1.20 la kan? hebat bukan.. *perut aku jugak kenyang..hahaha

Mari aku tunjukkan roti2 tersebut. hihuhu...




nampak sedap? rasanya lagi SEDAP weh!! murah lak tu.. kepada yang nak beli ke, *yang ada kat Terengganu lah... lau kat London, mana nak cari..huuu..

okay ini detail sal Ziq Bakery.

ZIQ BAKERY & CAKE,
No 28902, GONG BADAK, JALAN GONG BADAK,
21300 KUALA TERENGGANU,
TERENGGANU DARUL IMAN.
TEL : 609-6673868
FAX : 609-6174278

TAGLINE : BERSIH, SUCI, YAKIN.

 apa tunggu lagi? jom, pergi melawat Ziq Bakery. 


Assalamualaikum WBT


p/s: perut kenyang suka hati. pastu tidur. done! hahaha

4 comments:

  1. Yup memang sedap Ziq Bakery punya roti. Mexican Bun tu, pehhhh! Beso gabak sedap giler RM 1.80 je :D

    ReplyDelete
  2. yuppo.. memang sedap pun... memang sedap.. aku makan tadi 3 dari 4 buku roti.. jadi orang perancis da aku...makan roti je.ghahaha

    ReplyDelete
  3. mana ada org eja europah..kalo english jadi europe, kalo bm jadi eropah..

    ReplyDelete
  4. hahaha.. patutlah eja rasa macam lain jew.. takpe la.. campuran la tu.. hiohu~

    ReplyDelete