Nuffnang Ads

Tuesday, June 19, 2012

THIS IS THE END EH?

"What's best is to say things that you want with your heart"

Yes, I have posted on FB but it is different from what I have in blog. Yes, different. This is the post that I want to post but I chose to put it in blog. I love it that way.


Alhamdulillah, segala penat lelah selama 4 tahun kat sini sudah berakhir. Namun, perjalanan hidup masih panjang (itu yang dirancangkan) namun adakah hidup ditetapkan panjang? Segalanya mungkin. Apa-apa pun, aku disini hendak meminta maaf kepada semua kawan-kawan BEN 8 dan BEN-BEN yang lain diatas SEGALA SALAH SILAP yang telah aku lakukan sepanjang berkawan. Alhamdulillah, aku dianugerahkan ramai kawan. Kawan yang baik-baik semuanya. Terima kasih atas anugerah ini ya Allah. Aku minta halal makan minum aku dan kalau aku ada hutang dengan semua, sila la tuntut hutang itu yer? InsyaAllah, aku akan cuba bayar, kalau tak sekarang, nanti2 lah eh? Kepada semua lecturer terima kasih yang tidak terhingga diatas ilmu, harap halalkannya segala ilmu yang dicurahkan. Akan aku manfaatkan ilmu yang diajarkan. 

Okay, apa-apa pun, selamat tinggal dan semoga panjang umur, kita berjumpa lagi masa convocation. InsyaAllah. Amin. Assalamualaikum WBT.

p/s: jangan sedih, kita kena gembira sebab tak best berpisah sedih2 eh. okay?


Don't be sad because this is just the beginning. Nothing would going to happen unless you choose to make something happen. Okay? After this, after you all got back to your house,  I think you' better rest about two weeks and then, start looking for jobs. That would be the best but then, if you choose to work straight away, then, do not hesitate. Explore. Get our from your comfort zone. Do things that you love the most. okay?

Do not worry about life, the choices are in your hands. yes, your hands. There will be choices. Yes, there will be. 

Assalamualaikum WBT

p/s: I will be happy for all of you. okay?

2 comments:

  1. yo yo
    thanks for dropping by my crib.
    nice to know u and keep on being awesome buddy! :)

    ReplyDelete
  2. Thanks Mr. Clive, and thank you for following my blog. Its an honour. Thank you.

    ReplyDelete