Nuffnang Ads

Monday, July 9, 2012

Alhamdulillah, Lunch Went Extremely Well.

"Syukur dengan semua rezeki Allah SWT"

memang aku sangat bersyukur sebab aku masak dengan jayanya hari ni. Wahaha.. menu makanan hari ni? Baik aku tulis kat sini na...

Nasi putih + daging bakar cicah kicap + sayur sawi bersos tiram pedas + telur dadar bermayonese + sardin masak sambal dengan tomato. 

Haaa... padanlah dengan berat badan aku yang semakin meningkat naik ni kan? huahuahua... tapi rezeki Allah, takkan aku nak tolak kan? nak nak pulak aku masak agak sedap, menepati selera keluarga. hehe.. Erk!!! kenyang.. sambil tulis ni sambil sendawa. hihu~~ *sendawa tak batal air sembahyang eh..

Eh! korang da makan ke? kalau belum makan, korang boleh try masakan aku ni, ,menu ni pun bukan susah sangat nak masak. Campak2 je, terus siap. gehehe.. Eh, tadi aku janji nak letak gambar makanan kan? sorry la brader, aku tak boleh la.. sebab tak sempat nak amik gambar tadi, hidang2 je.. terus makan, lupa terus nak amik gambar.. hehehe.. okay? Lain kali la eh? (>-<)

Assalamualaikum WBT

p/s: Lain kali aku amik gambar eh, aku tak janji la. tapi aku cuba untuk upload.

2 comments:

  1. Alhamdulillah..murah rezeki

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah, amin, sorry sebab lambat balas.

    ReplyDelete