Nuffnang Ads

Friday, July 6, 2012

I Have Nothing To Be Updated.

"Metabolisma aku lemah, sebab tu la.."

Ha... mesti korang pernah dengarkan ada orang cakap macamtu kalau dia gemuk ke kan? tapi tak la semua orang, ada jugak la yang cakap kan? biasalah tu... *itu pun salah satu daripadanya..

Baik2... kalau kat US kan ramai orang yang gemuk kan? so, kat sana walaupun artis ramai, model ramai tapi tetap kat kedai banyak pakaian besar2. Baguskan? Kasut pun banyak yang saiz besar2. Bagus kan? Mungkin bagus dari segi situ, walaumacamne pun, duduk di negara sendiri adalah yang paling best. Hihu~~ kan? cuma, kadang-kadang ada benda yang boleh diperbaiki dan dipertingkatkan kan.

Atau, mungkin, sebab kurang baju besar adalah untuk memberi pengajaran kepada mereka yang mempunyai badan yang besar kot. *macam aku... hehehehe... Tapi tidak itu menghalang aku kurang makan kan?

Apa yang aku mengarut ni? apa ni? apa? pening kepala aku. 

Takde sebenarnya, aku pening sebab aku tak dapat nak exercise sebab kaki aku sakit. See, the point is aku want to let you know that my foot is sakit. Hehehe... Takde la... sebenarnya, syndrome-takde-apa-nak-update terjadi lagi. I took almost 1 hour to write this entry. Gosh. I do not know what I was thinking. Seriously.

Okay la.. I will have something later to be written, then I will write. Hehe..

Assalamualaikum WBT

p/s: watching The Big Bang Theory Season 3. Hihu... 

2 comments:

  1. yup, i, sometimes, just do not know what to update. But, just sometimes, not all the time. hehe..

    ReplyDelete