Nuffnang Ads

Wednesday, August 15, 2012

Gulai Itik + Gulai Insang Ikan Masin dengan Nanas + Udang Sweet Sour, yeya!

"Alhamdulillah..."

Mesti anda da kenyangkan? menu berbuka tadi apa?

Okay, tadi aku makan, 

Nasi putih + Gulai Itik + Gulai Insang Ikan Masin dengan Nanas + Udang Sweet Sour + Air Tebu.

Heaven sangat! dan aku suka sangat kombinasi ni sebab kesemua lauk ini adalah lauk kegemaran aku. Aku memang tersangat suka gulai nanas ikan masin tu, Itik pulak! memang aku beli tadi dan sangat menyukainya! sangat!

so, hope korang berbuka dengan juadah yang menyelerakan eh, jangan terlebih makan pulak okay? susah nanti. Hahaha..

hari ni kelihatan nak hujan pulak, segala guruh dilangit sudah kedengaran. Tapi takpe, itu tidak menghalang aku untuk membuat kuih jap lagi, nama kuih itu adalah, "Cornflakes chocolate with honey", sedap tak bunyinya? sedap, I have good reputation for this amazing cookies. I dont even have to bake it in the oven. My secret? remains as secret. hahaha.. takpe2, nanti aku bagitau korang semua macamne aku buat kuih amazing tu eh? jangan risau.

OKay la,.,. itu je, nanti aku update lagi dengan gambarnya eh?

Assalamualaikum WBT

p/s:  this is what I want, be able to write again is a wonderful experience, at least I am able to practice my written English kan?

No comments:

Post a Comment