Nuffnang Ads

Sunday, August 26, 2012

Nak Cari Kerja.

Hello Malaysia.

Okay, sekarang dah lepas raya kan? so, officially aku sekarang berada di rumah mak dan ayah sedara aku. Dekat je, kat daerah sebelah. Motive? sebab aku nak cari kerja. Kerja apa? kerja apa2 je la janji aku dapat pengalaman. Itukan lebih baik. Betul tak? bukan kerja kampung tak baik dan bagus, bagus, sapa cakap tak bagus cuma, kan lebih baik kalau aku ada pengalaman bekerja yang lebih official. Ia lah sekarang, orang duk cari candidate dengan pengalaman bekerja, at least I can put something in my resume kan? 

sambil2 itu, memandangkan daerah Bentong ni lebih terdapat line broadband Celcom yang kuat, makanya, aku bolehlah nanti isi SPA kat sini kan? or any jobs available la kan? hehehe...

Plus, at least aku boleh check segala email aku kan? tak gitu kan? bagus tak? 

Dah, nk check email dulu.

Assalamualaikum WBT

p/s: nanti aku update segala info okay?

No comments:

Post a Comment