Nuffnang Ads

Friday, August 17, 2012

Nak-nak Raya Ni Schedule Penuh Lah!

Good Morning people!!

Hamacam? sihat tak? mesti hari ni adalah hari untuk membeli pelbagai keperluan untuk beraya kan? Iya la, hari ni hari Jumaat, esok dah Sabtu, hari terakhir sebelum Raya kan? So, hari ini adalah hari yang ideal untuk menyibukka diri. Nak basuh semua baju bagai, nak sapu2 dulu, sebelum Malam Raya *malam ultimate sweep off. hahaha.. Boleh pulak kan? kwang2..

Rumah aku ni banyak lagi yang tak sapu, bilik aku pun tak kemas lagi. Eh, sebenarnya hari tu dah kemas da, cuma kalau masuk pakaian baru lepas basuh semua jadi berterabur balik, semuanya jadi macam tak terurus. Huahuahua... So, jap lagi aku kena kemas balik la, kipas nak kena basuh, bagi anginnya kwang2 punya sejuk. *mampus ketar!

Then, jap lagi nak buat kuih lagi, kuih cornflakes tu, tapi kena letakkan dulu kuih yang dah siap tu dalam gebok *aka balang kuih. Fuh. schedule memang penuh. Nasib baik pakaian raya dah dicari. Hehehe.. Aku raya tahun ni ala kadar je, malas nak beria-ria, hahaha.. alar kadar, bersederhana je. Alhamdulillah. korang? macamne raya? okay?

Okay lah, nanti, aku update lagi eh, sebab sekarang nak mulakan segala proses pengkemasan, Sebab hari ni pendek kan, nanti nak pergi Solat Jumaat lak. Hehehe.. chow!

Assalamualaikum WBT

p/s: sakit tekak pulak! haish,

No comments:

Post a Comment