Nuffnang Ads

Sunday, September 9, 2012

5 Soalan Aku Untuk Kamu.

Selamat tengahari semua!!!

Apa khabar? mesti anda semua sihat walafiat kan? Aku pun alhamdulillah sihat... hehehe cuma bangun lambat sikit, tebus masa tidur. Hahaha... 

okay2... tadi aku, sebelum bangun tidur, terfikir akan sesuatu, ada beberapa pertanyaan yang aku sendiri tak tau dan aku mintak jawapan dari pembaca semua.. boleh? Okay, soalan-soalannya berbunyi begini...

1. Apakah fungsi batu-batu kecil yang berada di bawah landasan keretapi?

2. Berapa pantaskan kipas helikopter berpusing?

3. Berapa tinggikah nada yang boleh didengari oleh telinga manusia?

4. Adakah kuman ada hati?

5. Kenapakah manusia kalau tak tidur lama, dia bangun tidur, mesti batuk?

Haaa... ini 5 soalan yang membuatkan aku terfkir2... memang pening den.. kalau korang ada jawapannya, jangan malu, jangan segan.. boleh tolong jawapkan kat dalam ruangan komen. aku nak sangat tahu jawapannya.. *malas nak Google.. please... nak tau dari korang semua.. Peace...

Assalamualaikum WBT

p/s: mood blogging sudah sampai!!.hahaha

No comments:

Post a Comment