Nuffnang Ads

Tuesday, September 18, 2012

Anak-anak Saudara Aku!!! Hahaha...

Evening semua!!

Nak tengok gambar anak-anak sedara aku? aku dah letak dah dulu tapi saje je nak lagi banyak....hahaha... memang blog aku ni dibuat untuk letakkan gambar keluarga....hahaha.. macam online photo album la kiranya.... hohoho...

Wiwi...ni kat KLCC ni..haha
Baju raya 2 tahun lepas rasanya...
ni masa dorang pergi Melaka agaknya..aku pun tak tau..
tapi kura-kura ni memang ada kat Zoo Melaka kan?
Dalam bus...
ni kat Kuala Gandah...ular..eeiii...
Cap dan headphone tu aku punya...
tah bila sambut besday angah ni...
ni gambar lama..sekarang wawa da gemuk..hahaha
ni lagi la lamanya..ni amik dari FB jew....
ni kat Pejabat Pos ni...hahaha
Apa-apa pun, memang suka dorang ni bergambar.... kwang2....hahaha... so enjoy la.. hahaha... so sekarang anak sedara aku dah ada 6, Abang, Akim, Wiwi, Kakak, Wawa dan Nadim...

Assalamualaikum WBT

p/s: ni la anak-anak sedara aku.

No comments:

Post a Comment