Nuffnang Ads

Monday, September 10, 2012

Happy Birthday Wan dan Farah...

Salam lepas 12 AM malam eh! hahaha..

Okay... so, kiranya.. hari ini hari Isnin la kan? Mula-mulanya.. aku nak ucapkan Selamat Ulangtahun Kelahiran kepada kawan sekelas aku dulu.. Wan Norsilawati binti Mat Said yang sekarang berada di Lenggong, Perak! Happy Birthday Wan!!!

Hehe... saje je tu aku nak tulis.. hehee. ramai je lagi yang ulangtahun jatuh pada hari ni... such as kawan masa kat praktikal aku aritu... Farah... Happy Birthday Farah!!!

Ha.. semua sebut kan? kang kena marah dengan pakwe dorang, mampus aku! hahaha.. *saje je ai sebut nama makwe2 uols...hihu... Tadi aku tidur lama giler.. lama sangat.. sehinggakan aku tak boleh lak nak tidur ni, *tipu je... sebenarnya kalau nak tidur, lama dah...hahaha.. boleh je.. cuma nak update blog aku yang tak seberapa ni... 

Eh.. aritu aku dah bagitau da kan.. dua tiga hari ni.. aku dapat tengok.. setiap hari blog pageview aku adalah dalam 100 sehari. Alhamdulillah, ada jugak yang nak baca coretan kehidupan aku yang tak seberapa ni... memang syukur sangat... Iya la...bagi penulis blog macam aku ni, kehidupan tak menentu *mengada je..bagi unsur2 emosi sikit.. hehe., takde la.. menulis pun tak seberapa, semuanya berdasarkan apa yang aku tahu menerusi surat khabar, internet, social media, tv, semua tu sumber aku la kiranya.. kiraan salah tulisan aku, so, aku mintak maaflah kan..hehe... tapi kepada yang membaca blog aku tu, aku nak ucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga sebab sudi klik kat dashboard tu and baca tulisan aku ni. Aku hanya anak kampung... ~~lalalal~~ background lagu anak kampung..hehhe...

Aku ni macamni la.. kalau malam je merepek.. siang-siang tak nak merepek kan? Duk makan kerepek pisang je tadi. itu je la kerja aku..hahaha...

Assalamualaikum WBT

p/s: apa pulak la aku nak update ni nanti.. adoiyai.

No comments:

Post a Comment