Nuffnang Ads

Monday, September 10, 2012

I Could Say I Am A GLEEK.

Selamat pagi semua...

Alhamdulillah.. walaupun aku tidur lambat semalam... but aku managed to wake up early jugak la.. dalam pukul 8 pagi tadi ha.. hehehe.. bukan sebab apa aku tidur lewat, sebab aku telah tidur bagai orang mabuk pada petang semalam.. bengong giler kan? hahaha... takpe2.. hari itu telah berlalu... hihu...

Ni sekarang aku sedang mendengar lagu penyanyi baru aku kenal, Ainaan Tasneem, Aku Suka Dia. Memang aku suka dia lah.. suara dia best..walaupun takde la part-part belting tu macam penyanyi luar kan.. tapi okay je... hehehe.. jangan pecah suara sudah.. itu yang kita mahukan...tetibe kan.

Banyak jugak la videos yang aku download semalam, mostly from GLEE. Love to see they sing. Memang suka sungguh la, aku suka bila I could sing with them but I am not the biggest fan ever lived in this world. No, I am not. :) Seriously, but I love to hear them singing. Its like the candy to my ears.

Baru ni tadi, kawan aku ringed me, Siti Ammarah, dia kerja kat TM dah sekarang ni. Hihu.. aku dengar dia macam seronok je kerja.. hehehe.. cakap-cakap biasa je.. aku rasakan selepas aku keluar U aritu... aku cuma called dua orang je.. Belle dengan Angah.. tu je la kawan yang aku call.. yang lain tu bukan tak nak call cuma... takpe topik hangat untuk dibualkan... hihu~~lalalla~~

Eh! aku nak kemas-kemas bilik jap ni.. so...

Assalamualaikum WBT

p/s: sunyi dah rumah mak cik dan pak cik aku ni.. takde orang kat rumah...

1 comment:

  1. I greatly appreciate all the info I've read here. I will spread the word about your blog to other people. Cheers.

    ReplyDelete