Nuffnang Ads

Monday, September 10, 2012

Takde Idea Nak Tulis Apa?

Malam semua...

ada dah ke yang makan malam? Kalau ada bagus.. makan awal-awal membolehkan perut kita menghadam makanan. Dan proses penghadaman mengambil masa lebih daripada 5 jam, kalau anda makan pukul 6.30 petang tadi, makanya, tambah proses penghadaman, 12.00 tengah malam, anda telah mendapati bahawa apa yang anda makan tadi sudah terhadam. So? makanlah awal dan makan sikit2..hehehe.. Makan awal mampu mencegah badan dari naik dengan mendadak.

Okay, aku pun nak mula balik senaman malam, buat sit-up sikit.. bagi ilang perut.. *aku rasa aku dah taip dan about three months ago kan? fasal ilangkan tummy ni kan? haish... Bukan.. apa nanti takut tak muat untuk aku pakai baju melayu..hihu... memintaklah muat nanti nak pakai..hehehe... InsyaAllah..muat..

Aku sebenarnya tak tau nak post apa.. nak tulis apa.. when blankiness come to me.. memang seriously, I have nothing in my mind. Aku stop sampai sini dulu..nanti, kalau aku ada idea..aku tulis balik eh?

Assalamualaikum WBT

p/s: aku pun manusia biasa.. heheh

No comments:

Post a Comment