Nuffnang Ads

Sunday, September 16, 2012

Think Before Saying Things.

Malam semua!! eh? Should I say pagi semua!!..hehehe...

I am so sorry sebab agak lama tak update kan? About three days ago I update blog kan? SO.. agak lama  la... sorry eh? Sorry sesangat... I bukan apa.. bukan tak nak update cuma aku sibuk sikit buat masa sekarang ni. Aku tolong sepupu aku buat kerja. Hehehe... 

Aku takde banyak isu lagi nak bawa. Tapi apa2 pun...  ada kawan aku Share ni... best quote ni... cuba tengok..


Best kan? Ini namanya think twice before saying things kan? Kalau kita cakap benda tu, kita kena fikir apa yang mungkin orang lain cakapkan...

Aku sekarang tengok cerita Gila-gila di Astro Warna... seyes, sememangnya kelakar! hahaahha...rasa nak lempang-lempang jer.

Assalamualaikum WBT

p/s: aku akan cari isu untuk diketengahkan. Hihu.

No comments:

Post a Comment