Nuffnang Ads

Saturday, October 27, 2012

Banyak Makan, Banyak Lemak?

Waahhh...

Kenyang aku makan nasi tadi. Makan kenduri kat rumah bapa saudara aku kat Bentong. Kenyang wehh!!! Hahahaha... Nak tau aku makan apa tadi? Wahahaha, Nasi putih+ikan patin masak tempoyak+ikan masin+kari daging+sambal perut dan air sunquick. Sedap woooo.. Memang sedap.

Kami keluarga yang besar, so bila time kenduri memang penuh la. Semalam, kat rumah aku pun ramai. Best! Aku suka, semalam, ayah njang, mak njang, along, angah, iwan, apin, kak mas, adik kak mas, mak andak, achik, ayah tam, mak tam, anak2 mak achik, anak mak andak, anak kakak2 aku, semua la. Aku suka, reramai. Tadi pun sama, ramai2, makan ramai2, makan mangga reramai. Suka aku. Lagi ramai, lagi best. *bukan kereta je lagi best tau, keluarga pun lagi best tau? Hahaha...

Ni sekarang ni aku kat klinik, ayah aku sakit perut. Tadi dah kat Bentong tadi dia tak nak pergi, so sekarang dah balik Raub dah dia nak pergi lah. Hehe, so sekarang kat klinik la ni. Hehehe, tak tau la nak baik ke tak, at least ikhtiar kan? Hehehe..

Eyh, dah la, ni nak balik dah, aku ada cerita ni nak buat, Songkok dan Kopiah. Suka dengar tak tajuk tu? Tunggu cerita lanjut nanti!!!

Assalamualaikum WBT

p/s: perut kenyang, banyak lemak! Haahahah

No comments:

Post a Comment