Nuffnang Ads

Wednesday, October 24, 2012

Kena Kurus Kalau Nak Ke Jepun???

Hi semua..

*hari ini, aku tulis dalam Malay lah eyh tapi campur2 sikit.

Okay, aku baru je lepas makan dan tetiba aku terbaca entry ini. LULU PAGES. Tersentak menkarung aku sekejap. Cuba korang baca betul2, saiz pinggang untuk lelaki dan perempuan tu, itu maksimum tuh, agaknya kalau boleh nak sekecil yang mungkin! Shoot! Kalau aku nak duduk situ, mampus la aku kena kaunseling tiap2 masa, silap2 boleh mati sebab terlalu banyak kaunseling. Hahaha...

Kalau nak ikutkan, nak kata aku ni gemuk, tak lah gemuk mana., *hahaha.. sapa lagi nak puji dan comfort melainkan diri sendiri kan? hahahaha... Eyh, bayangkan kalau semua rakyat Malaysia ni kurus kering dan pinggang semuanya 30 inci kebawah. *tak dapat bayangkan? Sama lah ngn aku pun, aku tak dapat bayangkan aku pinggang 30 inci kebawah. HAhaha.. SERIOUSLY! agaknya kalau aku pinggang 30 inci dan kebawah mesti aku dah lama da tak balance. Kepala besar sangat. Mesti aku macam nak jatuh2 gitu kan? hahaha.. *bodohnya bayangan. 

Dah mengarut dah aku ni. Kenyang sangat kot. HUahuahua...

Dah la, ada kerja aku kena buat ni. taaa...

Assalamualaikum WBT

p/s: Listening to Imagine by John Lennon, ugh, memang best!

No comments:

Post a Comment