Nuffnang Ads

Monday, October 29, 2012

Menu Cerita Pilihan Malam ini.

Salam,

payah sungguh aku nak update blog, line Celcom macam sial je. *sorry la terkasar tapi itu lah hakikatnya. Aku dah letak like 10 feet ke atas dan aku guna wire yang panjang untuk mendapatkan connection but still, ia terputus-putus dan membuatkan aku sakit hati serta ingin menangis. HAhaha.. melampau tak?

Eh! sapa tengok cerita Julia kat TV 3 tadi? Seronok kan? sama lah, aku pun suka juga dan my parents pun tengok jugak tadi, Eh! bukan2.. mak ngn kakak aku je. Hebatkan lakonan Nabila Huda aka Julia. Kesian Julia, dah la mak,ayah dan ayong meninggal dunia dalam nahas kemalangan dan Julia juga telah diberhentikan kerja oleh Datuk. Apa lah yang menimpa Julia. Amir pulak kena buat apa tah dengan si Sofea gila tu, macam2 betul si gila tu. Tak takut azab ke. haha.. iya lah, rumahtangga orang nak di runtuhkan, mak dengan ayah si Sofea tu macam tunggul je, macam lembu, ikut sangat kehendak anak. Please la, ada ke mak dan ayah yang sanggup ikut kehendak anakanya sampai macamtu sekali? Tolonglah. Gila. Eh! sorry, ter-emo pulak. Hahaha...

Apa2 pun, macam boleh berlaku kan? Takpe, malam ni, aku nak tengok cerita Mimpi Cinderella pulak!!! hahaha... cerita ini pun sedah jugak, aku nak tengok jap lagi, geram tengok di Saleha tu, macam bongok2 cmtu, tapi kelakar. Lorna tu pulak lebih kurang Sofea cuma tak la gila macam Sofea sangat, tapi tetap gila lah. hihihi..

Nanti pukul 10 pulak, keluarga aku akan tengok cerita, Adam dan Hawa, itu memang cerita tak boleh miss, mementang lah 80 episod, kena tengok tiap2 malam, takut terlepas. Hahaha.. seriously, semua tengok, lepas tengok, kena la tidur. HAha..

Tapi selalunya, aku stay kejap, sebab nak tengok GLEE, kat StarWorld. GLEE pukul 10.30 pm. so selepas cerita tu, aku pun tengok lah. Hehe..itupun kalau abang aku tak tengok cerita lain kalau tak, menunggu dengan penuh geram je la aku. Sengal!

Dah2 lah,, aku sakit perut ni, tah kenapa, mungkin aku makan caviar beluga semalam kot. *verangan...

Assaalamualaikum WBT

p/s: makin laju je taip kalau ada idea, kalau takde, slow nak mampus, buka pun tak.

No comments:

Post a Comment