Nuffnang Ads

Wednesday, October 31, 2012

Menu Kegemaran Saya.

Salam, salam 1 Malaysia.. hehe. *nampak tak saya patriotik.

Okay, saya telah membuat keputusan untuk menggunakan kata nama saya sebagai pengganti diri dan dengan harapan orang lain yang membaca dapat menyulami apa yang saya tulis dan segala coretan saya mungkin sedikit sebanyak menjadi inspirasi kepada semua pembaca.

Alhamdulillah, semuanya rezeki Allah. InsyaAllah, tidak lama lagi saya akan menjadi salah seorang daripada guru tuition Bahasa Inggeris di salah sebuah pusat tuition di Bentong. Doakan kejayaan saya ye?

Eh, malam ini, saya telah menyediakan lauk kegemaran saya. Apa dia? nak tau? hehe.. selain Gulai Nanas Ikan Masin, Kailan Ikan Masin, saya amat meminati dan menggemari Ikan Lampam Jawa Bakar Dengan Daun Kunyit. Lagi sedap kalau guna kunyit hidup sebagai perasa. Seriously, memang sedap! Saya suka sangat! 

InsyaAllah, nanti saya cuba postkan gambar ikan lampam tersebut bersama resepinya ya?

Assalamualaikum WBT

p/s: nampak sopan kan gunakan saya? hehe

No comments:

Post a Comment