Nuffnang Ads

Monday, October 29, 2012

Nasi Lemak Kampung Jenud.

Selamat tengahari semua...

sepertimana yang telah di janjikan pada semalam, aku akan memaparkan gambar Nasi Lemak yang telah di masak. Sorry lah sebab lewat sedikit, ada kerja tadi.

Ini dia,


 ni dia, ha? apa? nak resepi nasi lemak? alar.. senang je ni.. korang search dalam internet tu, banyak. Hehe... Bukan tak nak bagi, cuma ni memang resepi biasa aje. Takde yang fancy2 pun, cuma as mentioned in the previous entry, aku letak ikan tongkol dalam sambal, tapi aku buat dua sambal, satu yang biasa, satu lagi yang ada ikan. Hehehe...

Nasi tu mak aku yang masakkan, mak aku letak, halia, dan halba sebagai bahan tambahan, no daun pandan, saje je, mak aku kata, malas nak letak daun pandan. Hehe,, aku pun, okay je. Hehe.. lagisatu, jangan letak santan banyak-banyak tau, sebab takut nanti mengantuk.

Dah la, ni nak masak untuk tengahari pulak, Eh! dah pukul 1 ptg? aarrghh!!! lewat dah...

Assalamualaikum WBT

p/s: enjoy.

No comments:

Post a Comment