Nuffnang Ads

Saturday, October 27, 2012

Pengganti AKU?

Malam semua...

Aku sebenarnya di dalam dilemma. Selalu je pergi berblog-walking namun terlihat akan satu kemestian, dimana penulis blog menggunakan nama pena, nama manja, nick name namun tidak seorang yang aku baca menggunakan 'AKU' sebagai pengganti nama.

Mula aku terasa lain macam. Adakah aku patut tukar kata pengganti nama aku? Aku dah tukar dulu sebenarnya, dari Saya-Adik-I-Saya dan sekarang, AKU. Aduh... banyak yang kena fikir sebenarnya kalau nak tukar. Iya la, takut nanti orang kata, aku ni tak consistent lah, apa lah. Tapi bila fikir balik, kata nama AKU tu rasanya dah okay da. Tapi nantilah, aku fikirkan apa kata ganti nama yang mampu membuatkan orang lain merasai apa yang aku rasa. :)

Eh, tadi aku makan bakso. Sedap, mak sedara aku buat. Hua hua hua ... *daging lagi... uurrgghh... hahaha.. tapi aku tak makan daging sangat pun tapi ni duk pening ni. Aduh.. tapi gagahkan diri tulis blog dan buat apa yang patut, kena tidur awal sebab nak biarkan otak dan minda berehat. Banyak sangat makan daging jadi pening, kang tak fasal-fasal aku strok. Payah kan.

Dah lah, 

Assalamualaikum WBT

p/s: jangan makan daging banyak sangat! please.

No comments:

Post a Comment