Nuffnang Ads

Thursday, November 29, 2012

Kasut baru untuk Masjlis Konvokesyen UniSZA ke- 4.

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua? mesti anda semua sihat kan? Seperti yang diuar-uarkan, saya akan berkonvo pada 1 Dec 2012, Sabtu. 

Tadi saya pergi beli barang keperluan di sebuah kedai. Alhamdulillah, segalanya berjalan lancar. Okay, untuk pengetahuan semua, paling susah saya nak cari adalah, KASUT. Ia memang benda yang susah untuk saya cari di Malaysia ni. Kasut, kalau saya dapat saiz saya, saya akan terus beli tanpa ada second thought da. Seriously. Nak tengok tak gambar kasut yang saya beli tadi? Eh, sebenarnya, bukan saya yang beli kasut kulit tu, ayah saya yang bayarkan, Then, kasut lagi satu tu baru saya yang bayarkan. :) 

Ini dia...

Ni kasut kulit yang ayah saya bayarkan...
ni sneaker yang saya bayarkan...
So, ada dua pasang lah kasut. Tapi sebenarnya, saya ada banyak gila kasut, kalau kumpul2.. adalah dalam 20+ pasang. Nak-nak masa U dlu, beli kasut bagai nak gila. Selalu je pergi Giant sebab situ ada kedai Bata dan Bata menjual banyak kasut2 yang besar. Ssaya suka. 

As u can see there, sneakers tu jenama Power kan? Once my lecturer said, "eh, Power? Jenama Malaysiakan? Mesti tak tahan". dan dari situ lah rasa benci bermula, Sekian terima kasih. hahaha.. but then, jenama Power banyak yang besar tapi ia juga amat berpatutan. Saya suka jenama yang berpatutan harganya. Senang nak beli, boleh beli bebanyak. Hahaha.. suka kan shopping kasut. Once I went to KLCC nak cari kasut, sama la, kedai Bata jugak, but then, I found nothing. Kesian kan? 

Tapi, ada aritu sekali, saya pergi teman sepupu cari kasut kahwin kat Zara, and  I found a lot of kasut yang fit my feet. Saya suka gila, like, suka gila! Saya rasa macam saya berada di dalam alam yang where everything fits my size. Gitu! hahaha.. seronok. Saya suka.

Eh, saya kena tidur awal ni, esok nak drive ke Terengganu. Saya mungkin akan banyak laptop ini untuk update entry tapi tengoklah dulu macamne, hehe..

Assalamualaikum WBT

p/s: mengantuk dan letih. Esok kena drive, sesampai, kena tidur sebab lusa, pepagi kena banyak awal, kalau tak, tak konvo.

No comments:

Post a Comment