Nuffnang Ads

Saturday, December 15, 2012

JOZAN Terbaik di Maharaja Lawak Mega 2012.

Assalamualaikum WBT,

Demam Maharaja Lawak Mega 2012 semakin panas dan takde tanda-tanda nak reda pun. Tapi, walau bagaimanapun, kita mesti ada faveret masing-masing kan?

Macam saya, saya suka Jozan. Alar.. Johan + Zizan = Jozan tu. Mungkin ramai yang tak suka tapi ramai yang suka dan menanti-nantikan persembahan mereka setiap minggu di Gelanggang Maharaja Lawak Mega 2012 di Astro Warna, kan?



Saya paling suka persembahan Jozan di Minggu Pertama, Kedua, Keempat dan Kelima, bagi saya Minggu ketiga tu kurang menyerlah dan agak kacau bilau. Tapi takpe, kat sini saya ada bawakan anda link untuk Persembahan Jozan untuk Minggu Pertama dan Keempat.

Persembahan Jozan Minggu Pertama
Persembahan Jozan Minggu Kelima

Suka betul saya dengan Jozan ni. Haha.. Kelakar, macam-macam dorang buat tapi almost semuanya kelakar kan? haha...

Assalamualaikum WBT

p/s: release tension kejap.

3 comments: