Nuffnang Ads

Saturday, December 22, 2012

Saya nak Notebook, boleh???

Assalamualaikum WBT,

Saya memang terkenal dengan update entry di malam buta ni sebenarnya.
Apa-apa pun, ucapan tahniah kepada Bandung Jokers kerana sampai di tahap sekarang di dalam Maharaja Lawak Mega 2012. Bukan senang nak capai tahap sekarang. Astro sebenarnya memang save the best for the last, maaf saya tidak tahu akan bagaimana turn untuk perfomance tapi Jozan selalu dapat yang akhir2 dan tengah2 kan? takpe la, mungkin itu rezeki dorang, InsyaAllah, kuatkan semangat dan banyakkan berdoa, mesti rezeki murah.

Ramaikan yang memilih untuk jadi blogger? kan? saya pun masih baru lagi, kalau nak ikut umur manusia, saya baru berumur setahun lebih, bercakap pun tak pandai, masih mengharapkan ihsan orang untuk makan, minum semua, tapi alhamdulillah, berkat ajaran ramai orang, saya mampu untuk menulis beberapa entry yang mungkin boleh dijadikan panduan, pedoman, pengajaran dalam hidup manusia. Saya pun bukan lah seorang manusia yang melalui banyak pengalaman hidup, mungkin hanya sedikit, buat masa sekarang ni, tapi insyaAllah, saya akan cuba melalui seberapa banyak pengalaman hidup, selepas ini. I wish saya ada notebook ke, laptop yang kecil tu kan, senang nak bawak ke mana-mana untuk update blog. Hehe... well, sebab senang kan nak letak atas riba, then terus update.

Okay, soalan cepumas, sapa nak bagi saya notebook? yang murah2 dah lah, tak nak yang mahal2, yang second hand pun dah okay da, saya terima seadanya. Hehehe, bukan apa, sekarang ni, yang ada ni besar sangat, saya rasa macam malu je, Besar2 kan, kalau comel2 sikit takpe. Comel je. hehe,,

Eh! mengarut apa lah saya ni, haha.. 

Assalamualaikum WBT

p/s: Lord of the Rings MarathON!

4 comments:

  1. Salam Rakan Media,

    Sememangnya Blog anda punyai daya tarikan tersendiri dalam menyampaikan maklumat kepada rakan2 blogger dan media baru.

    Mohon jasa baik anda agar dapat menyenaraikan Laman Portal KLPOS dalam

    senarai (link) blog pilihan di blog anda.

    Hopefully dapat berkongsi maklumat terkini dan isu2 semasa menerusi

    laman portal KLPOS.

    TQ n Salam Persahabatan.

    http://klpos.com/

    KLPOS News Portal

    ReplyDelete
  2. jom join segmen review blog di blog muja. yang peserta akan dapat:

    satu sticky post entry untuk 24 jam untuk satu peserta
    bloglist setahun sepanjang 2013
    insya ALLAH akan ku comment banyak2.

    www.mujadafewa.my/2012/12/segmen-meh-aku-review-blog-korang.html

    ReplyDelete
  3. Muja : InsyaAllah, saya akan cuba.

    ReplyDelete