Nuffnang Ads

Saturday, January 19, 2013

Aktiviti Sabtu.

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar di pagi Sabtu yang indah lagi nyaman ini. Takde mentari? kan, takpe, kalau baju tak kering, letak bawah kipas kuat takpun, esok ada lagi, mesti kering punyalah.

Alhamdulillah, syukur kepada Allah, kita panjatkan doa kepada Nya kerana masih memberikan nyawa untuk satu hari lagi, kan? Kenalah bersyukur sebab kepada sapa lagi selain Allah SWT untuk kita panjatkan doa kesyukuran kan? :)

Baiklah, hari ni, perjalanan aktiviti saya simple je rasanya, sebab tak banyak aktiviti yang akan saya lakukan, sebab.. sebab... diri ini rasa nak rehat je, eh! jap! ala... bilik kena kemas lah, dah dua minggu tak kemas bilik, so, banyaklah sesawang *bukan laman sesawang eh,, bukan! sampah sarap kecil2.. then almari kena kemas sebab banyak pakaian yang berlipat tapi diletak cmtu sahaja. So, kena kemas tu...

So, ada banyak jugaklah perkara yang saya kena buat kan? Jadi, untuk itu, bermula lah hari ni....

Assalamualaikum WBT

p/s: kena kemas!! toodles!

No comments:

Post a Comment