Nuffnang Ads

Saturday, January 19, 2013

AKU TELAH JATUH CINTA!!!!

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar? Mesti semua sihat walafiatkan? Alhamdulillah,

Untuk entry kali ni, saya nak luahkan perasaan gitu. *perasan tuh.. hehehe..

Okay, pernah tak anda alami perkara macam tetibe jadi gedik tak bertempat, tetibe control macho, control ayu semua.. pernah? Kalau anda pernah mengalami perkara sedemikian, tahniah! anda normal! sebab apa? Mostly, memang manusia jadi macamtu, manusia jadi cam retarded sikit kalau jumpa orang yang mereka suka. Dan saya? adalah dalam golongan tersebut!

Okay, ada satu kajian di US, kalau tak silap saya, mengkaji reaksi manusia dalam perhubungan. Contoh, A dan B adalah dalam satu kelas yang sama, dan hari-hari jumpa, tetapi A akan act 'normal' kalau berjumpa dengan B. Mesti B rasa weird kan? but to A its normal sebab apa? sebab A merasakan dia berkelakuan seperti orang lain sedangkan sebenarnya dia berkelakuan tidak normal. So camtu lah lebih kurang.

Sebenarnya, itu semua berpunca daripada hati. Kalau pakar motivasi dok cakap ada banyak sakit hati, well, in this case, it is not sakit hati, but SUKA HATI, iya lah.. when we like seseorang, tak kisah lah sesiapa pun kan, kita AUTOMATICALLY become someone yang kita harap orang tu suka. Seriously! kalau korang tak pernah jadi macamni, alamatnya korang bukan manusia normal. Hahaha.. so, I'm normal lah kan? hehehe...

Okay, saya admit, saya pun ada seseorang ini yang saya suka, tapi saya takut nak confess *word confess means a lot to me, trust me, my close friend knows better, hahahha.. okay. memang takut nak confess, tapi iya lah.. gi GiatMara nak pergi belajar kan? bukan nak pergi bercinta cintun, eh! tetiba, siapa lah insan istimewa yang berjaya menambat hati suci kudus saya ini? hahaha.. Biarlah rahsia..~~~

Assalamualaikum WBT

p/s: mengada tak?

No comments:

Post a Comment