Nuffnang Ads

Sunday, January 13, 2013

Kalimah Allah dan D'Herbs Diet Gold.

Assalamualaikum WBT,

Sekarang, trend panas lagi hangat adalah penggunaan kalimah Allah oleh orang yang agama lain selain Islam, lebih tepat, Kristian.

Saya tak pandai dan tidak mempunyai ilmu yang lebih dalam bidang keagamaan ini, jadi, adalah saya serahkan kepada mereka yang lebih mengetahui dan mereka yang adil. Tengok betul-betul apa yang saya tulis, MENGETAHUI dan ADIL. Sekarang, secara betulnya, isu agama telah dipolitikkan secara terang-terangan, kepada sesiapa yang cakap isu agama tidak dipolitikkan, MENIPU! anda menipu diri sendiri, dan juga mungkin anda menipu orang sekeliling anda. Ingat, Allah Maha Mengetahui, iya, Allah Maha Mengetahui apa yang kita kerjakan. Kalau menipu, Allah tetap tahu, kalau sembunyi akan sesuatu perbuatan, Allah akan tahu. Ingat itu!

Saya baca blog ni tadi, Abe Que Ahmad tulis ini... BACA SINI. Setahu saya, tulisan beliau boleh digunapakai dan mempunyai nas-nas yang tepat dan betul. InsyaAllah. Saya ikut yang ini.

Baik, sekarang masuk tajuk lain pulak, saya tadi pergi satu kiosk ni dan saya telah membeli satu produk yang mana saya pertama kalinya cuba dan insyaAllah, saya ingin lihat hasilnya. Produk apa? Ini dia....


Ini lah dia produk yang saya beli tadi, insyaAllah, kalau takde aral melintang, malam ini saya akan minum dan tengoklah hasilnya macamne, saya akan documentkan perjalanan proses pelansingan badan ini dibawah tag D'Herbs di label saya, InsyaAllah, pada hari Jumaat saya akan mula membuat entry fasal ini, saya akan tulis entry fasal ini seminggu sekali dan insyaAllah, segala perubahan yang akan dialami akan saya documentkan dan saya akan tulis di sini. InsyaAllah. Sebenarnya saya takut nak makan benda-benda macamni, iya lah, pelbagai case berlaku kan? Tapi, saya gagahkan diri dan saya beli produk D'Herbs ni, kiranya saya orang barulah dalam D'Herbs ni, jadi, segalanya akan bermula malam ini. Wish me luck... dalam proses mengurangkan berat badan. InsyaAllah. Mana tahu, lepas beberapa bulan, saya kurus dan D'Herbs amik jadi Duta, rezeki tuh!

Dalam masa seminggu, insyaAllah, saya akan perlihatkan hasilnya. Hehehe...

Assalamualaikum WBT

p/s: Tak sabar!!!

5 comments:

  1. Hi there. Nak tumpang tanya so how progress you makan D herbs? Because I plan to try it. Tengah google pasal Dherbs and brought me to your blog. :)

    ReplyDelete
  2. hi Anon, I hope u still buka dan baca blog I, after this I akan write satu entry fasal DHerbs ni, seriously, I dah makan dua kotak berturut2 dan maaf, kesannya sangat tidak memberangsangkan malah ia sangat mengecewakan. Takpe, nanti I ceritakan selebih lanjut.

    ReplyDelete
  3. saya baru cuba masuk hari ke 11, perut mmg kempis..tapi saya blm timbang berat. mungkin slps sebulan sy akan timbang.. pembuangan mmg lawas, jika makan je mesti nak ke tandas. recycle.

    ReplyDelete
  4. x sbr nk cuba jgk..2gu testimonial awk yer..

    ReplyDelete
  5. Thanks for sharing your thoughts on diet.
    Regards

    Look into my page video reviews

    ReplyDelete