Nuffnang Ads

Wednesday, January 23, 2013

Kesabaran adalah satu Nikmat Allah SWT.

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua pembaca? Alhamdulillah, esok kita akan menyambut Maulidur Rasul, bersyukur kerana kita dipertemukan dengan masa untuk menyambut hari besar, hari kelahiran Nabi kita, Muhammad SAW. Alhamdulillah.

Saya pun cuti esok dari belajar, sebenarnyakan, tadi pagi saya okay je, then tetiba-tetiba, hati rasa panas dan rasa nak marah je. Sumpah, saya tak tahu kenapa. Then, daripada marah-marah dengan keadaan, saya diam seribu bahasa. Alhamdulillah, tiada yang terkesan, cuma Yani, Mona dan Fiena je yang tahu keadaan saya, thanks you three. Mungkin sebenarnya, panas kot then letih sebab melipat bendera yang beratus kaki yang bongok tu! YA Allah, nasib baik dah siap jahit. Terima kasih Allah sebab berikan semangat yang kuat. 

Tapi, tadi memang rasa nak marah, dan panas je.. tak tau kenapa... saya minta maaf lah sebab jadi macamtu tadi, memang kadang-kadang terasa macamtu, so, saya terpaksa senyap sebentar dan amik udara ke luar. Alhamdulillah, saya dapat siapkan kerja saya sedikit, so, sambung hari Jumaat pulak nanti. 

Saya bawak kereta pun tadi rasa tak bersemangat, then rasa sangat letih, ni rasa nak tidur dan lelapkan mata, tapi dah senja, orang tua kata tak baik tidur waktu senja, nanti setan senang masuk. So, saya update blog untuk mengelakkan daripada mengantuk.

So, esok cuti, kawan-kawan, jumpa Hari Jumaat okay, Hari Jumaat pulak ada gotong-royong perdana untuk bersiap-siaga untuk beberapa events yang akan diadakan oleh GiatMara Malaysia dan GiatMara Raub, insyaAllah akan menjadi tuan rumah. *wah, dah macam PR person dah saya nih..

Assalamualaikum WBT

p/s: apa-apa informasi, nanti saya inform balik. hehehe

No comments:

Post a Comment