Nuffnang Ads

Wednesday, January 9, 2013

Mimpi Ular Merah Hitam Bertanduk?

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar? Maaf lah sebab update lambat macamni, time ni je la internet laju, kalau saya boleh duduk rumah sewa kat Bandar Raub tu ke, dah lama da saya duduk, malangnya saya takde pendapatan lagi, so, duduk ngn parents dulu lah.

Cakap fasal benda ni, kalau kat negera omputih, dorang after high school eh? Dorang akan keluar dari rumah dan mencari kehidupan sendiri. Kita? Hehehe... kalau takde apa-apa yang mengkehendaki kita keluar, selagi itu lah kita akan duduk di rumah mak dan ayah kan? macamtu lah dunia, berbeza2 sebenarnya.

baiklah, saya ada cerita yang ingin saya kongsikan, semalam, malam semalam, saya bermimpi akan seekor ular yang besar, bersisik besar, berwarna merah hitam, matanya berwarna merah, macam bernyala-nyala macamtu, then ada tanduk, taring tajam, bila saya pandang ke arahnya, dia menenung balik ke arah saya. Ular tersebut berada di dalam terowong macamtu, saya takut sebenarnya. Sesetengah orang kata, setiap mimpi mempunyai maksud yang tersendiri, jadi, saya ingin bertanya kepada pembaca, apakah maksud mimpi itu?

Assalamualaikum WBT

p/s: mintak tolong ye.

2 comments:

  1. ular ada bnyk maksud, jodoh n musuh. ......tp lately, terdengar dr ustaz yg sye kenali di sini, dia ckp klau ular ada sifat yg lain maksudnya musuh dekat atau kwn yg sakit hati dgn kita tapi kita x tau...wallahualam....

    ReplyDelete
  2. Kak Yuni : thanks sebab komen, saya pun tak pasti juga dengan mimpi2 ni..

    ReplyDelete