Nuffnang Ads

Wednesday, January 16, 2013

Test Suara....

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar di malam yang hening lagi sejuk ini? Mesti semua sedang menikmati dinner memasing kan? Well, saya dah dinner dah tadi, balik dari belajar tadi terus amik dinner, kebetulan mak masak gulai asam tempoyak tulang *serta sedikit daging cincang. Hehehe.. itu memang idea saya sebenarnya.. hehehe, yesterday saya beli bahan tersebut dah hari ni, my mum masak, enak tak terhingga. hahaha.. memang best. saya suka, tadi makan panas-panas, lagu lah terserlah keenakan masakan tersebut. Kalau kat luar tu, mahu mahal seketul, so, baik saya beli je bahan-bahan then suruh mak masak. hehe.. lagi murah dan lagi sedap dan enak.

Saya sebenarnya tak boleh makan banyak sangat, sebab dieting kan... soo..hehehe...

eh! sebenarnya ada benda nak post ni.. tapi rasa cam malu je pulak... hehhe.. saya kan suka nyanyi, so I am going to add this voice recorder, yang saya telah nyanyikan, jikalau sudi, dengarlah, kalau tak sudi, takpe.. skip je..hahahha..

video

ni dia, tapi saya tak tau lah best ke tidak.. hahahha...

Assalamualaikum WBT

p/s: kalau tak boleh main, abaikan sahaja...


1 comment: