Nuffnang Ads

Sunday, February 3, 2013

Asia's Next Top Face is....

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua? Malam ni sejuk sungguh, tempat saya ni ditimpa hujan sejak petang tadi, memang teramat sejuk wehh... hehehe..

Okay, esok hari Isnin kan? So kalau Isnin, sudah semestinya hari sekolah, so, saya pun akan pergi belajar esok. As usual, saya tidak tahu nak pakai baju apa, huhuhuhu.. memang lost selalunya.. Memandangkan malam ni sejuk, makanya, saya nak post satu gambar panas untuk anda semua.. gambar ala-ala Asia's Next Top Model... cantik! Black and white lagi.. hehe.. ada smize kat mata tu.. okay?  Ini dia..

this was me in 2012
this was me in 2008.
Itu lah saya, 2008 dan 2012 punya gambar, banyak sebenarnya yang berubah, nak-nak berat. Sekarang ni memang kaw-kaw punya ...adoiyai.. dah! malas nak cakap, off to bersenam!

Assalamualaikum WBT

p/s: tadi pergi meeting KRT, masuk jadi Ahli Jawatankuasa..hehhe..

No comments:

Post a Comment