Nuffnang Ads

Monday, February 25, 2013

Kampung Ku Mahir Tok Machang Prelude 2

Assalamualaikum WBT,

Hari ini adalah hari Ahad, dan tak berapa lama lagi, masuk hari Isnin, waaahhh, kejap je cuti kan? kalau boleh nak cuti lama je, tapi apakan daya, Isnin kena belajar dah. Alhamdulillah, banyak yang saya dapat dari belajar ni, alhamdulillah.

Apa-apa pun, saya nak tunjuk lagi gambar yang saya sempat tangkap *dan edit di Kampung Tok Machang, Ulu Gali, yang menjadi tumpuan untuk event KampungKu Mahir bawah Giat Mara Malaysia. Nanti saya akan dapatkan details bagi event ini. InsyaAllah.

Tapi, sebelum itu, saksikan antara gambar rakan-rakan saya yang saya sempat saya tangkap di padang Kampung Tok Machang, *majlis gotong-royong. Enjoy.





So, these adalah gambar yang sempat saya tangkap lah, kiranya untuk bukti lah kan...hehehe..

Assalamualaikum WBT

p/s: sorry, lambat sikit, upload gambar ni lama.
p/s : klik gambar bagi best kualiti.

No comments:

Post a Comment