Nuffnang Ads

Saturday, February 9, 2013

Suami Mualaf Lebih Baik? Layak ke kau?

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua? Mesti ada semua sihat kan? hehe, takpe2... okay, tadi saya baca surat khabar kan, terpanggil hati kudus lagi suci ini untuk komen satu artikel yang ditulis dalam Berita Harian, "Suami Mualaf adalah lebih baik" dan kenyataan ini adalah diterbitkan dari mulut N. Wow... layak ke? Bukan lah, maksud saya, memanglah lelaki yang baik diciptakan untuk wanita yang baik. Enough said? well... tau-tau sendiri lah kan.

Saya pun nak cakap lebih-lebih, takut kena tulis surat minta maaf kang, eh! dia tak terima kan surat minta maaf, dia tuliskan surat minta maaf dan kita hanya baca ala, dalam kes Anzalna tu. Ingat tak? 

Okay lah, esok saya akan menghadirkan diri ke rumah seorang Dato' dan saya serta rakan-rakan akan menolong beliau, kerana apa? Kerana beliau adalah orang penting dalam salah sebuah organisasi di dalam Malaysia ni. Mungkin ada press nanti, who knows right? hehehe...

Well, for sure I am not gonna celebrate CNY, *since when kan? So, I will be there helping them to actually smooth out the event, InsyaAllah. I need to get some sleep and ready for tomorrow.

Assalamualaikum WBT

p/s: Macam-macam dalam dunia ni. Macam-macam.

No comments:

Post a Comment