Nuffnang Ads

Thursday, February 21, 2013

Sudah siap blouse!!!

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua!!! Saya sihat sahaja, alhamdulillah, alhamdulillah, saya ucapkan kepada Allah sebab bagi saya nyawa sampai saat ini. Tadi kan, masa belajar, kami dah belajar ukur dan potong kain untuk buat blouse. 

Blouse ni sebenarnya lebih kurang buat kemeja la, cantik, jadinya, untuk lelaki macam saya, cikgu buat beberapa perubahan seperti, tak letak pleat di dada, jadinya, ia menjadi seperti kemeja, cuma takde lah complicated sangat cara memotongnya, itu pun nasib baik belajar dengan tekun dan sabar. hehehe..

InsyaAllah, nanti kalau dah siap, saya akan tunjukkan hasil produk yang dibuat. Saya dapat kain polka dot dan memang cikgu bagi kain camtu untuk saya, jadinya saya sangat bersyukur, alhamdulillah. Saya suka, lagipun memang saya pilih kain warna dan corak itu, thanks cikgu Izam.

Eh! banyak lak cakap nih, hahaha...

Assalamualaikum WBT

p/s: kenyang dah, makan nasik. erkk!

No comments:

Post a Comment