Nuffnang Ads

Thursday, February 14, 2013

Trend Tulis Lagu Kalau Berpisah???

Assalamualaikum WBT,

Wahhh... memang sekarang trend eh? Meaning, tulis lagu kalau baru nak bercinta, macam lagu Datuk Siti Nurhaliza, Biarlah Rahsia, kalau putus cinta ke, macam lagu Taylor Swift, We are never going to be back together, something like that dan banyak lagi. Terbaru, Shila Amzah, Masih Aku Cinta yang dikatakan menulis lagu itu untuk Sharnaaz, urm, dia ada tak tulis lagu yang ditujukan kepada mak atay ayah beliau? Ada.. kalau ada alhamdulillah, masih sayang dia. Alhamdulillah.

Bukan apa, memang lah kita nak bagitau dunia yang kita bercinta bagai nak rak kan.. tup tup, berpisah. Ingat tak cinta Brad Pitt dengan Jennifer Aniston yang gagal di tengah jalan? Kita tak nak jadi macamtu kan? hahaha.. iya lah, bercinta, bulan bintang, langit bumi, air laut air sungai, dedaunan bagai, tetapi, putus ditengah jalan. Tak bebelah lah pinang dek non. HUahuahua...

Eh! terlupa lak, saya sebenarnya ada satu kisah ni. Dalam proses kita berkawan ni kan, kita janganlah menyakitkan hati kawan dengan menipu. Sebab apa? Sebab in the end, kawan yang kita duk kawan lama tu lah yang akan menolong kita, membantu kita dalam kesusahan, membuatkan kita gembira, memujuk kita dikala sedih. Itu semua memang tidak dijangka, tetapi itu yang perlu kita sedia kan? Kalau macam saya ni kan, memang lah saya kelihatan sombong, tetapi selepas dorang kenal saya, semua cakap "Eh, awak tak sombong lah, klakar giler!!" hahaha.. itu respond yang selalu saya dapat.

Apa benda lah saya membebel ni kan? Adoiyai... memang takde benda pun nak diperkatakan sebenarnya, cuma nak update blog jangan bagi bersawang sangat. hahaha.. dah lah, saya nak berehat ni, letih lah, belajar, mengajar, mintak belajar... huahuahua

Assalamualaikum WBT

p/s: mengantuk sungguh saya ni.

1 comment:

  1. "Kalau macam saya ni kan, memang lah saya kelihatan sombong, tetapi selepas dorang kenal saya, semua cakap "Eh, awak tak sombong lah, klakar giler!!"" sye ske ayat nie, mmg selalu jugak dpt statement tu....

    ReplyDelete