Nuffnang Ads

Sunday, March 10, 2013

Blank dah!!!

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar? Mesti semua sihat walafiatkan? Alhamdulillah, saya baru je lepas makan tengahari, hehehe,, saya makan lauk biasa-biasa je lunch ni, nasi putih, ayam drumet ayamas, cheese chicken nuggets from Ayamas, sedap! saya suka cheese chicken nuggets ni, sebab dia ada cheese dalamnya dan rasanya memang sedikit berbeza dari apa yang selalu saya makan, hehehe..

Saya ni sebenarnya, hari ni amat blank dan takde apa rasanya hendak di update, iya la, kadang-kadang bila kita sibuk sangat sampai banyak sangat dalam kepala kita kan? so, sehingga takde apa isu yang hendak di tulis, kalau nak tulis isu-isu yang sensitive kang, payah lak sebab menyentuh isu-isu sensitive ni memang sensitive. hehehe. *apahal saya ni???

Okay lah, nanti2 saya cuba carikan sesuatu yang boleh dijadikan medium untuk kita berfikir secara creative, okay?

Assalamualaikum WBT

p/s: kenyang sangat lah pulak!!


No comments:

Post a Comment