Nuffnang Ads

Thursday, March 28, 2013

Makin dekat election, makin banyak masalah!

Assalamualaikum WBT,

Apakah khabar anda di sana? Gitu, cam orang lelama kan? hahaha.. bukan llama, tapi lelama, lama-lama, bukan chinese dialect untuk rama-rama, BUKAN!! adoiyai.. hahaha..

Eh, korang dah makan ke? Alar, tempat saya takde bekalan air lah, makin dekat dengan pilihanraya, makin banyak masalah berlaku, pagi tadi tempat saya takde elektrik, then dari pukul 11 pagi tadi, sampai sekarang, takde bekalan air pulak, apahalnya ni? Ha? ada masalah ke or memang korang *JBA nak susahkan kami ni? Lama tak kami tidak terputus bekalan air ni tau!

Tetiba berlaku benda macamni susah lah, dah lah ad-hoc, tetibe je takde air, takde notis, takde apa, apahal korang ni *JBA! ha? Esok kalau takde bekalan air juga tak tau lah, saya rasa kan, mungkin ia ada kena mengena dengan proses pemasangan kabel elektrik kat tepi-tepi jalan kami ni, ia lah, dorang gali-gali then tetibe kena paip air. Mungkin lah, tak tau lah...hihu....

dah lah, ada kerja nak buat ni,

Assalamualaikum WBT

p/s: makin lama, makin gatal lak tangan kanan ni...

No comments:

Post a Comment