Nuffnang Ads

Sunday, March 10, 2013

Nak buat kaftan untuk mak!

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar semua di tengahari ahad yang sungguh Sunny ni?

Saya baru je lepas masak, tadi saya masak nasi, pastu goreng chicken drumet Ayamas dan jugak buat coleslaw yang sekarang ni ada dalam peti ais, saya nak sejukkan sedikit, bagi dia chilled sikit. hehehe..

Saya pun sekarang baru je lepas sapu sampah dalam bilik, pastu lap kipas yang telah sebulan tidak di lap, dan sekarang kipas berasa sungguh nyaman.

Semalam kan,. saya pergi kedai kain, haaaaa... ada dua helai kain yang saya beli *kain meter sebab nak buat sesuatu untuk mak. Satu tu rasanya nak buat blouse takpun cam kaftan tu kan, lagi satu tu tak tau lah, tengoklah nanti camne.

Eh! saya nak berkemas lagi ni,nanti saya sambung lagi membebel eh?

Assalamualaikum WBT

p/s: Samsung Galaxy Tab 10.0 hehehe

No comments:

Post a Comment