Nuffnang Ads

Sunday, March 10, 2013

Proses Perkumuhan Terancang.

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar di malam ahad ni? Mesti semua sedang berehat2 sebab esok nak kerja kan? Takpun, esok nak sekolah dan ada kelas lah dan sebagainya. 

Tadi kan, petang tadi, saya pergi ke ladang dengan mak saya, kitaorang pergi membakar kayu-kayan yang telah kering sebab nanti nak tanam pokok getah, hehehe.. tanah mak, bukan tanah saya. Saya? InsyaAllah, kalau ada rezeki, insyaAllah. 

Alhamdulillah, keluar jugak la peluh saya tadi, habis basah baju, lenjun dek peluh yang mencurah-curah ke bumi. Memang lama dah tak buat kerja yang memerlukan saya untuk berpeluh sedemikian rupa, selalunya berpeluh sebab panas or makan! hahaha,. tapi tadi, berpeluh sebab kerja berat. Alhamdulillah lah, at least boleh tolong mak dan boleh keluar peluh. kan? Sihat sikit saya, iya la, sebab berpeluh. Kalau tak, asyik makan je, makin gemuk lah saya. 

Eh, kawan-kawan pembaca, saya letih sikit ni malam ni, apa cadangan korang eyh untuk menghilangkan letih tu? Ada cadangan tak?

Assalamualaikum WBT

p/s: dulu kenyang perut suka hati kan? Sekarang tidak lagi, sekarang, kenyang perut, menyesal hati.

No comments:

Post a Comment