Nuffnang Ads

Wednesday, March 20, 2013

Saya Sudah Jatuh Cinta!!!

Assalamualaikum WBT,

Apa khabar? Terlambat pulak saya update blog hari ni, bukan apa, saya banyak kerja nak dibuat, Makan, tengok tv, makan, minum, mandi, tengok tv, main lap top, internet, telefon dan most of all, berangan pegang Samsung Galaxy Grand. Hahaha.. sungguh ku tak mampu, menahan rindu ah! ah! ah! hahahhaha... boleh?

23 August? Ulangtahun kelahiran saya adalah pada 22 August! so? hahahah

Bukan apa, aritu saya telah pergi ke kedai *macam karangan darjah satu lak, saya pegi kedai tepon kan, then saya nampak satu telefon pintar yang memang pintar dan sangat mengancam jiwa raga ku, *kalau boleh ku jual jiwa raga ku ni demi tepon tu, dah lama dah! hahahah... bongok kan? Takpe2, teruskan penceritaan, baik! tengok-tengok telefon, Ya Allah, itu! SAMSUNG GALAXY GRAND!! memang lah tak se-grand Samsung Galaxy Note 1 dan 2 tu kan, tapi memang berpatutanlah dengan pilihan saya sekarang, lagipun, saya merasakan, rasa yang saya nak pakai telefon tu membuak-buak! Dah lah berpatutan dan sangat masih baru! Mmemang saya suka, aritu saya buat pilihan nak pakai Samsung Galaxy Tab 10.0 tapi terasa malu pulak sebab cam letak laptop kat muka, tak nak!!! huhuhu...





 Kalau korang tengok betul2 dalam screen tu, ia tulis 23 August kan? hehehe.. sebelum tu, maksudnya, 22 August adalah ulangtahun kelahiran saya! makanya, ini adalah hadiah yang paling perfect untuk saya!!! hahahaha

Then, dah terpegang pulak Samsung Galaxy Grand! Memang ku sudah jatuh cintaaa!!! memang tidur malam tak lena, makan tak kenyang-kenyang, *sebab tu makan banyak, sila baca perenggan pertama balik! mandi tak basah, perut tak kurus! eh?!!! takde kaitan. 

Saya ni memang, kalau jatuh cinta memang camni lah, senyum sorang, berangan! hahaha.. memang camtu, jangan nak diherankan sangat lah. hahahha.. Tengok tu, kemain banyak lagi saya ketawa, hehehe... 

So, memandangkan duit masih tidak mencukupi, tunggu syarikat Samsung nak sponsor saya, memang tak dapat lah agaknya, so, saya rasa, saya ke  berusaha lebih waktu cuti sekolah seminggu ni nanti! yeay! saya akan, hehehe..saya dah jelaskan kepada my parents, they are willing to help too, hehe.. alhamdulillah. Amin, I love my family!

Nantikan kemunculan saya di layar online *iya ke ni? hahaha, dengan update di merata-rata tempat! yeay!

Assalamualaikum WBT

p/s: dah terfikir nak ada Instagram, dan pelbagai lagi.
p/s: Pengurus Giat MARA Bentong dah pakai Samsung Galaxy Grand, Jealous I am! hahaha
p/s: Sudah ada RM700 dalam tabungan.

No comments:

Post a Comment