Nuffnang Ads

Sunday, April 14, 2013

Ask Akmall..

Assalamualaikum wbt,

ramai yang tanya saya. 'macamne awak update blog? maksud saya, takde laptop kan?'

saya tersenyum dan menjawab, *sila fikirkan gaya tersendiri ye..

'Dek non, kita ni sekarang dah ada tepon besar dabak ni, so sekarang senang lah nak update blog, nak bervlog pun boleh tapi kita tak pandai sangat nak bercakap sorang2 ni. keek pun tak aktif sangat...'...

hahaha.. kalau ada orang jawab kat saya camtu, memang stailista sangat! hahaha.. sekarang tempat saya ni hujan lebat. seyes lebat, lama tak rasa hujan pagi. cuaca gelap aje... kalau tidur di pagi ahad yang hening ni, mesti seronok kan?

dah la... rasa cam pening lak update sambil naik kereta ni.. daaa...

Assalamualaikum wbt,

p/s: sejukk....

2 comments:

  1. bertambag glemer skrang,,hehe

    ReplyDelete
  2. adoiyai.. glemer ke? hahaha.. takde maknanya nazirah weh...

    ReplyDelete