Nuffnang Ads

Thursday, April 11, 2013

Janjitemu di Hospital Temerloh.

Assalamualaikum wbt,

apa khabar di pagi khamis yang sejuk ini.saya tak pergi giat hari ni sebab saya kena bawak ayah saya ada janjitemu dengan doktor. mesti ada yang tanya... 'eh.. kenapa janjitemu? bukan temujanji ke?' well... kita buat yang mana dlu? kita temu dulu baru janji ke or kita janji dulu baru bertemu? yang mana satu? okay?

so,sekarang saya sedang menunggu ayah saya lah... di hospital temerloh. lebih kurang 2 jam dari tempat saya, Raub.

ada gambar tu kan... dekat dengan taman permainan... hahaaha... duduk dalam hospital tu sejuk sangat...

Assalamualaikum wbt,

p/s: kenyang lak...

2 comments:

  1. nice place:-)huu..akmal ade talent nk jd linguist

    ReplyDelete
  2. nice place:-)huu..akmal ade talent nk jd linguist

    ReplyDelete