Nuffnang Ads

Wednesday, April 17, 2013

Karnival Pendidikan dan Kerjaya MARA 2013 di SMK DONG.

Assalamualaikum wbt,

apa khabar semua? mesti sihat kan? hari ni saya keluar lagi!!! hahaha... hari saya menghadiri program Karnival Pendidikan dan Kerjaya MARA. seronok..

last week saya dah sertai program yang serupa, tetapi kali target pelajarnya adalah lebih fokus dan khusus. saya suka pergi keluar nj, memandangkan saya punya pola baju dah siap, so...hehehe..

nak tengok gambar dorang tak?  lokasinya adalah di sekolah menengah kebangsaan dong. hehe sekolah lama ku..huahhahua

Assalamualaikum wbt

p/s: jadi exhibitor saya..haha

No comments:

Post a Comment