Nuffnang Ads

Thursday, April 25, 2013

Kerja Banyak, Tak Terkejar!!!

Assalamualaikum WBT,

Ya Allah,, tak cukupnya 24 jam yang diberikan, sumpah tak cukup. Sebab apa? Sebab, kerja yang banyak, seriously, banyak giler.

Ini esok ada kerja lagi yang perlu disudahkan, dan esok ada exam lak untuk progress Baju Kurung Modern. Huahuahua.. penat laahh!! hahaha.. *selalu budak-budak dalam kelas cakap camtu. Penat memang penat, tapi nak buat macamne, selagi mana saya belajar di GIATMARA Raub, selagi itu lah saya kena ikut arahan GIATMARA Raub. *kalau tak dapat kerja dengan GIATMARA Raub, tak tau lah...hahaha.. 

Ni sekarang baru dapat update blog, kalau selalu, awal-awal lagi dah update blog kan, ini tidak.. saya pukul 11.40 PM!! baru update blog, dok molek fikiran fresh je... nak boleh ke update tu, layu-lisut dulu idea tu, huhuhu.. pening2.. ditambah kerja yang agak banyak.. hahaha.. lagi lah pening... BPP lagi... huahua.. buat mata lalat lagi.. *btw, mata lalat tu yang jahit kat leher tu eyh.. jangan tertukar lak... Dengan pilihanraya lagi!! waaaaa.. lama dah tak pergi bilik Gerakan BN.. ups! .. iya.. saya undi BN. ada tak puas hati? Nak fight? jom! *tumbuk tumbuk.. hehehe.. saje je..bukan itu caranya kan?

Saya mengundi BN cuma I want better BN, bukan yang hanya tangkap muat. Okay?

Assalamualaikum WBT

p/s: Biar kritik BN kerana kebaikan, bukan dek  kerana puji, Jangan luar Biru, dalam Hijau SUDAH!!

No comments:

Post a Comment