Nuffnang Ads

Wednesday, April 24, 2013

Laman Pesona, Cheroh.

Asslamualaikum wbt,

Tadi saya pergi ada satu tempat ni di Cheroh, Raub. Cantik.. tempat ni cam resort and spa lah.. bagus tau tempat ni, dah la dekat dengan cameron highland, Lata Lembik dan banyak lagi tempat menarik di Raub dan kawasan berdekatan. Gambar ini diambil di Laman Pesona di Cheroh. Nak tengok gambar?

Assalamualaikum wbt

p/s: agak cantik pemandangannya.

2 comments:

  1. suasana nyaman..da gaya omputih..rumah kt tebing bukit

    ReplyDelete
  2. kan... memang ada gaya omputih.. tapi the rumput carpet tu tak tumbuh melata lagi.. masih ada penambahbaikan yang dibuat kat situ..

    ReplyDelete