Nuffnang Ads

Tuesday, April 9, 2013

Peserta MasterChef Selebriti Malaysia Musim Kedua.

Assalamualaikum WBT,

Rancangan Masak-masak di Astro akan bermula pada 20 April 2013. Tak berapa lama sahaja lagi. Adakah anda masih teruja dengan apa yang terjadi pada musim lepas? Masih?

Muka baru, perangai baru, kontroversi baru, DIVA baru, rasa masakan yang baru, seramai 19 orang selebriti top Malaysia akan memasak untuk juri-juri yang ada. Nak tengok calon-calon pemenang MasterChef Selebriti Malaysia Musim Kedua? Mari, kita saksikan!!


Apakah pandangan anda? Apakah percaturan Astro tepat dengan selera anda? Adakah barisan selebriti yang diperkenalkan adalah tangkap muat? Siapakah yang mungkin menjadi pemenang?
 
Assalamualaikum WBT

p/s: Saya rasa Syanie!!



3 comments:

  1. woahh..best2 masterchef celeb ni.hehe..arr..percaturan astro kali ni ok je..(sbnrny xpasti)..whatever it is..mesti best tgk gelagat dorang masak2 t.yeh

    ReplyDelete
  2. woahh..best2 masterchef celeb ni.hehe..arr..percaturan astro kali ni ok je..(sbnrny xpasti)..whatever it is..mesti best tgk gelagat dorang masak2 t.yeh

    ReplyDelete
  3. Itu lah, saya pun excited jugak..hehehhe

    ReplyDelete