Nuffnang Ads

Saturday, April 20, 2013

Produk HerbaLife?? No Thanks!

Assalamualaikum wbt,

sepertimana yang saya sendiri tau, saya tak tau lah anda tau ke tidak, tetapi, saya ni seorang yang memang agak payah untuk dipengaruhi, kenapa? mungkin saya payah untuk menerima pandangan orang kot, mungkin lah.

sedang saya seronok-seronok berjalan2, bersiar2 di bandar Raub yang indah ini, tetibe! saya diberhentikan oleh seorang pak cik ni, 'adik, adik nak tau tak cara untuk kuruskan badan?', haaa? memang saya tahu badan saya besar, so saya ikut je laaa kan.

Masuk dalam kedai, Jenny diberi nama telah cuba untuk menjual produk HerbaLife kepada ku! saya tadah telinga, bagi response yang banyak dan seolah2 berminat dengan apa yang diperkatakan. well, budak komunikasi kan... response is a must, biarpun tak minat, response tetap response! hahahahah.. berialah dia memujuk saya untuk membeli produk HerbaLife tadi tu, dia cakap boleh turun dalam 10kg sebulan, tanpa exercise, what the heck, pastu ada share partner dia yang makan produk tu jugak, wadefak? badan menggeleber... memang tak lah saya!!! hahaha

banyaklah benda mega negative dia cakapkan tadi, tetapi malas saya. kalau setakat macamtu,berlambak orang ajak saya makan produk dorang, cuba produk tu, cuba produk ni, makan produk tu, telan produk ni.ohhh... please lah okay..

baik saya berniat untuk exercise je dari makan benda2 yang bersifat kebergantungan terhadap wang dan ringgit ni.

gemukkan anak ayam saya tu lagi best!! hahaaha

Assalamualaikum wbt

p/s: dia bagi contoh omputih yang mmg tough badannya, apahal?

2 comments:

  1. Kak WC : tau takpe!!! saya dengar dari permulaan untuk 3 botol dan 1 teh kurang RM1 ke RM700, pening! hahah

    ReplyDelete