Nuffnang Ads

Thursday, April 4, 2013

Samsung Galaxy Grand dan Sombong!!!

Assalamualaikum wbt

Apa khabar semua? Mesti semua sihat kan? Takpe, kalau ak sihat, jangan lupa makan ubat
Okay? Maaf sebab kalau taip lain macam sebab saya tak bera beraa pandai nak taip lagi guna samsung ni... touchscreen ni payah sikit... kawan2 saya pun tau yang saya punya jari agak besar berbanding kawan2 saya yang lain... mungkin jugk manusia lain.. hahaha

Ada benda nak cakap ni... pokoknya, kalau sekiranya menjadi orang yang berpangkat, janganlah nak menyombong sangat... bukan apa, saya berpeluang berjumpa dengan seseorang yang memang berlagak diva... eyh... tolonglah.... ko kerja sebagai setiausaha je pun... memang ramai yang tau awak tu tinggi pangkatnya... awak boleh sign surat...  boleh ubah banyak benda... tapi janganlah nak menyombong sangat... bukan apa, awak menyombong pun dapaf dosa je, nak tau tak sebab apa? Sebab, orang pun tak suka awak wehh... jangan lah eyh?

mungkin awak menyombong sebab awak nak buat kerja kan? Tapi kan... takyah lah... takyah lah eyh??? Tapi apa-apa pun... malas lah saya nak cerita tu kan.. biarlah dia..

Tadi ada blogger comment fasal samsung galaxy grand... *mesti ada yg menyampah kot. Asyik cakap sal grand je kan? Hahaha.. lantak lah... haha.. tapi haha. Okay, untuk pengetahuan yang bertanya tdi... saya amat menyukai grand ni.. mungkin ini kali pertama saya pakai telefon touchscreen kot... saya amatlah gembira menggunakannya... saya amat.berpuashati..sangat!!!! Hahaha... yup... dah la 5 inci screen... suka!!!! Hehee

Dah laaa... need to do something... watching television...

Assalamualaikum wbt...

p/s: keith urban has crushes on female boots..what???

2 comments: